Brinner du för försäljning och service och vill jobba med att förverkliga människor drömmar varje dag?  

Så titta hit – Skandinaviens största researrangör inom kryssningar letar efter en kryssningssäljare till vårt nya kontor i Stockholm! 

Lite om MyCruise: 
Vi är Skandinaviens största researrangör inom kryssningar och är återförsäljare för alla de stora rederierna samt ett par utvalda exklusiva rederier. MyCruise startade i Danmark 2008 och idag är vi 30 medarbetare i Danmark, Norge, Sverige och Storbritannien med huvudkontoret placerat i Köpenhamn.

Hos MyCruise skräddarsyr vi årligen flera tusen kryssningar i hela världen och hos oss är kunden alltid 100% i fokus och vi lägger stor vikt på personlig service samt kvalitet så att vi alltid kan ge kunderna bästa möjliga service och förmedla deras drömkryssning.

Vi är ett ungt och dynamiskt team som tillsammans har många olika kompetenser och många års kryssningserfarenhet. Det som förenar oss alla inom MyCruise är vår passion för kryssningar, service och försäljning, vilket på kort tid har gjort oss till en av Skandinaviens största researrangör inom kryssningar.

Vi startade upp i Sverige 2015 och vi ser en stor efterfrågan på våra produkter och tjänster i den svenska kryssningsmarknaden och söker därför fler till vårt team med placering på vårt nya kontor i Stockholm. 

Om tjänsten:

  • 1 kryssningssäljare med huvudfokus på service och försäljning av individuella kryssningsresor till ressugna svenskar.
  • Tjänsten är tillsvidareanställning på heltid (37,5h / vecka) och är placerad på vårt kontor i Stockholm med start 1/9 2023 eller efter överenskommelse.
  • Visst arbete sker på mässor och olika events som innebär arbete under kvällar och helger.
  • 6 månaders provanställning tillämpas.

Vi erbjuder:

  • Ett utmanande jobb där ingen dag är den andra lik och där du har stora möjligheter till personlig utveckling. Där man får chans att skapa drömsemestern för våra kunder.
  • En platt organisation där det inte är långt från idé till handling. Här appliceras också frihet under ansvar.
  • En spännande möjlighet att vara med och utveckla MyCruise i den svenska kryssningsmarkanden.
  • Personalrabatt på egna resor.
  • Deltagande på spännande studieresor runt om i världen.
  • Individanpassad utbildning i de olika systemen internt inom företaget.
  • Kontinuerliga produktutbildningar av externa leverantörer samt seminarier på huvudkontoret i Köpenhamn.
  • Deltagande vid fartygsbesök vid olika tillfällen då fartygen ligger i hamn.

Kvalifikationer:

  • Svenska och engelska flytande i tal och skrift är ett krav. Förståelse för andra skandinaviska språk är meriterande men ej ett krav.
  • En person som får en kick av att ge service och förmedla kundernas drömkryssning via telefon, mejl och chat varje dag.
  • Erfarenhet av jobb med kundkontakt, försäljning och service.
  • Hos oss är ingen dag är den andra lik, därför ser vi att du både är stresstålig och lösningsorienterad och van vid att ha många bollar i luften.
  • Du blir en del av ett mindre team. Därför behöver du vara positiv, serviceinriktad och flexibel. Du är inte rädd för att sätta dig in i, och ta dig an olika utmaningar.
  • Att vara noggrann & fokuserad är en självklarhet för dig.
  • Presentationserfarenhet framför publik är meriterande, men ej ett krav.
  • För rollen som kryssningssäljare ser vi att du är en erfaren säljare med goda dokumenterade resultat, gärna från resebranschen men det är ej krav.
  • IT vana och redo att lära sig flera nya IT-verktyg och system
  • Meriterande men inte ett krav att ha erfarenhet från resebranschen och kan boka flyg via SABRE. Ha kunskap om de kryssningsrederierna vi samarbetar med.

Förutom mycket kunskap och personlig utveckling bidrar vi också till en rolig och mångsidig vardag tillsammans med ett team av trevliga och engagerade kollegor. 

Intresserad?  

Skicka då din ansökan, personligt brev samt CV, och eventuella rekommendationer till oss på mejl job@mycruise.se senast den 15/9 med ämnet "Ansökan som kryssningssäljare – DITT NAMN". Vi kommer hålla intervjuer löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan. 

Vid frågor om tjänsten, kontakta försäljningschef Andreas Höög på 08 – 42 00 2001 eller ah@mycruise.se 

Om du vill ha mer information om MyCruise och våra resor, besök oss på www.mycruise.se – om du är nyfiken på teamet kan du "träffa" oss här: https://www.mycruise.se/team 

Välkommen med din ansökan!

Brinner du för försäljning och service och vill jobba med att förverkliga människor drömmar varje dag?  

Så titta hit – Skandinaviens största researrangör inom kryssningar letar efter en kryssningssäljare till vårt nya kontor i Stockholm! 

Lite om MyCruise: 
Vi är Skandinaviens största researrangör inom kryssningar och är återförsäljare för alla de stora rederierna samt ett par utvalda exklusiva rederier. MyCruise startade i Danmark 2008 och idag är vi 30 medarbetare i Danmark, Norge, Sverige och Storbritannien med huvudkontoret placerat i Köpenhamn.

Hos MyCruise skräddarsyr vi årligen flera tusen kryssningar i hela världen och hos oss är kunden alltid 100% i fokus och vi lägger stor vikt på personlig service samt kvalitet så att vi alltid kan ge kunderna bästa möjliga service och förmedla deras drömkryssning.

Vi är ett ungt och dynamiskt team som tillsammans har många olika kompetenser och många års kryssningserfarenhet. Det som förenar oss alla inom MyCruise är vår passion för kryssningar, service och försäljning, vilket på kort tid har gjort oss till en av Skandinaviens största researrangör inom kryssningar.

Vi startade upp i Sverige 2015 och vi ser en stor efterfrågan på våra produkter och tjänster i den svenska kryssningsmarknaden och söker därför fler till vårt team med placering på vårt nya kontor i Stockholm. 

Om tjänsten:

  • 1 kryssningssäljare med huvudfokus på service och försäljning av individuella kryssningsresor till ressugna svenskar.
  • Tjänsten är tillsvidareanställning på heltid (37,5h / vecka) och är placerad på vårt kontor i Stockholm med start 1/9 2023 eller efter överenskommelse.
  • Visst arbete sker på mässor och olika events som innebär arbete under kvällar och helger.
  • 6 månaders provanställning tillämpas.

Vi erbjuder:

  • Ett utmanande jobb där ingen dag är den andra lik och där du har stora möjligheter till personlig utveckling. Där man får chans att skapa drömsemestern för våra kunder.
  • En platt organisation där det inte är långt från idé till handling. Här appliceras också frihet under ansvar.
  • En spännande möjlighet att vara med och utveckla MyCruise i den svenska kryssningsmarkanden.
  • Personalrabatt på egna resor.
  • Deltagande på spännande studieresor runt om i världen.
  • Individanpassad utbildning i de olika systemen internt inom företaget.
  • Kontinuerliga produktutbildningar av externa leverantörer samt seminarier på huvudkontoret i Köpenhamn.
  • Deltagande vid fartygsbesök vid olika tillfällen då fartygen ligger i hamn.

Kvalifikationer:

  • Svenska och engelska flytande i tal och skrift är ett krav. Förståelse för andra skandinaviska språk är meriterande men ej ett krav.
  • En person som får en kick av att ge service och förmedla kundernas drömkryssning via telefon, mejl och chat varje dag.
  • Erfarenhet av jobb med kundkontakt, försäljning och service.
  • Hos oss är ingen dag är den andra lik, därför ser vi att du både är stresstålig och lösningsorienterad och van vid att ha många bollar i luften.
  • Du blir en del av ett mindre team. Därför behöver du vara positiv, serviceinriktad och flexibel. Du är inte rädd för att sätta dig in i, och ta dig an olika utmaningar.
  • Att vara noggrann & fokuserad är en självklarhet för dig.
  • Presentationserfarenhet framför publik är meriterande, men ej ett krav.
  • För rollen som kryssningssäljare ser vi att du är en erfaren säljare med goda dokumenterade resultat, gärna från resebranschen men det är ej krav.
  • IT vana och redo att lära sig flera nya IT-verktyg och system
  • Meriterande men inte ett krav att ha erfarenhet från resebranschen och kan boka flyg via SABRE. Ha kunskap om de kryssningsrederierna vi samarbetar med.

Förutom mycket kunskap och personlig utveckling bidrar vi också till en rolig och mångsidig vardag tillsammans med ett team av trevliga och engagerade kollegor. 

Intresserad?  

Skicka då din ansökan, personligt brev samt CV, och eventuella rekommendationer till oss på mejl job@mycruise.se senast den 15/9 med ämnet "Ansökan som kryssningssäljare – DITT NAMN". Vi kommer hålla intervjuer löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan. 

Vid frågor om tjänsten, kontakta försäljningschef Andreas Höög på 08 – 42 00 2001 eller ah@mycruise.se 

Om du vill ha mer information om MyCruise och våra resor, besök oss på www.mycruise.se – om du är nyfiken på teamet kan du "träffa" oss här: https://www.mycruise.se/team 

Välkommen med din ansökan!

Scroll Top